Sunnuntaina ihmettelin treeneissä kun Fani oli hieman vaisu. Kuvittelin, että syy oli meidän ensimmäinen kunnon hihnalenkki. Illalla pissasi hieman oudosti, mutta ajattelin vaan et oli väsynyt. Aamulla kävi neljä kertaa pissalla ja päättelin et sillä varmaan on pissatulehdus. Otin siitä näytteen ja töissä siitä tehtiin liuskanäyte (Kiitos Mari!). Ph oli vähän koholla ja leukkareita oli yhden plussan verran. Aloitettiin antibiootit ja tehtiin vielä viljely. Tiistaina tuli viljelyn tulokset ja yllättäen näyte ei kasvanutkaan. Apua! Mikähän sillä nyt oikein on? Eilen keskiviikkona siitä otettiin kaikkea mahdollista näytettä mm. maksa- ja munuaisarvot. Liuskanäyte näytti nyt kahta plussaa. Tänään sitten tuli vastaukset... Fani on siltä osin terve ja minä voin lopettaa stressaamisen :-) . Luultavasti on vaan joku tulehdus, mikä nyt ei suostunut kasvamaan. Jatketaan lääkitystä ja kontroloidaan vähän ennen kuin lääkekuuri loppuu.

On se jännä miten sitä on jo oppinut tuntemaan ton ihanaisen pikku riiviön. Luulenpa, että moni ei ainakaan näistä kuvista huomaa, että olisi kipeä. Kuvat on meidän sunnuntain treeneistä. Aiheena oli mun asento, eli mä yritän pysyä suorassa ja naama ylöspäin. Mä en kyllä tajua miten toi naama vetää aina niin vakavaksi kun yrittää harjoitella kokeenomaisesti :)

Aika tiiviltä näyttää. Nyt ei olla treenattu sunnuntain jälkeen, koska olen halunnut parannella Fania ihan rauhassa. Hyvin se on kestänyt vaikka on vaan päässyt ulos pissalle ja joskus mukaan automatkoille. Huomenna olis taas JAU:n hallissa treenit toivottavasti tulee paljon neuvoja :-)

Ruutua tehtiin toiseksi. Otin nyt niin ettei ruudussa ole palkkaa, vaan se tulisi multa. Sujui kivasti. Nyt täytyy varmaan ruveta opettamaan sille oikeata paikkaa.

Heti virhe! Mä jo kaivan taskuja kun Fani vasta menee ruutuun.

Kuvasta näkyis et on vähän oikeassa laidassa.

Sitten vähän kiertoja.

Ensiksi vasemmalta...

Sitten oikealta.

Muutama vaanimiskuva vielä...

Keskiviikko ilta meni Marin ja Rimman luona, kun Rimma päättikin aloittaa synnyttämisen aiemmin kuin luultiin. Minä ja Mari melkein katottiin vain vierestä kun Rimma teki kaiken työn. On se kyllä mahtava! Täältä Rimman pentublogista pääsee lukemaan lisää ihanaisista pennuista.

Vielä yks kuva mikä piti laittaa jo viimeksi. Fanin veli Tupla voitti Sid näköiskilpailun. Mä nauran joka kerta ketketakseni kun nään tän kuvan :)