Sain tänään "pakotettua" Matin kuvaamaan meidän tokotreenejä. ystävällisesti Matti oli kyllä eilenkin auttamassa treenaamisessa. Meinasi eilen mennä hermot Matin kanssa, kun se rupesi neuvomaan. Asiasta kyllä neuvoi, mutta... Otin kuitenkin itseeni ja tänään tehtiin treeni erilaisesti.

Aloitettiin ruutuharjoituksella. Olin käynyt tekemässä ruudun ennen kuin hain Fanin kentällä. Ruudussa oli pallo palkkana. Tulen Fanin kanssa hihnassa kentälle ja kysyn samalla: "Missä ruutu on?". Tällä yritän saada sitä etsimään ruutua itse. Otan sen perusasentoon ja lähetän siitä ruutuun. Hyvin on tämän jo hokannut.

Lähetys...

Kiihdytys...

Ampaisu...

Palkka ja ruudussa

Satalasissa palkka mulle...

Ja lelun vaihto.

On se nopee...

Toistettiin harjoitus muutama kerta ja otettiin sen jälkeen nouto ja metalli.

Metallia ja noutoa olen treenannut heittämällä kapulan. Ensiksi pelkästä suuhun ottamisesta sai narupallon. Nyt ollaan siinä pisteessä, että se tuo sitä minulle noin 3/4 matkaa ja sitten saa palkan.

Pitää vielä...

Milloin tulee palkka?

Nyyyyt...

Ja hyökkäys

Sitten sama tavallisella kapulalla.

Sitten otettiin hieman seuraamista. Olen ollut vähän epävarma sen paikasta. Treenaan hirveästi yksin, joten minulla ei ole ketään katsomassa onko oikeassa paikassa. Kuvissa paikka näytti ainakin ihan hyvältä.

Seuraamisen opettamisessa tarkoitukseni olisi, että aina kun tehdään niin tehdään hyvin ja oikein. Eli pyrin siihen, että harjoitukset olisi suunniteltu niin ettei Fani voisi tehdä huonosti. Nyt pystyy seuraamaan näin 8-12 askelta. Seuraavalla viikolla toivottavasti 10-15 jne. Yritän myös itse olla mahdollisimman kisamaisesti. Muutamissa kuvissa olen kyllä vähän vinossa, mutta nyt tarvitsee kiinnittää itseeni enemmän huomiota.

Perusasento ja lähtö

Sivusta...

Edestä ja takaa.

Vielä loppuleikit krokon kanssa ja pakollinen pääkuva.

Kyllä ton Fanin kanssa on niin kiva tehdä. Se tekee aina niin täysii ja parhaansa mukaan.

Gigo ja Gunu voi kanssa paksusti, sillä treenien aikana oli Fanin ruokatynnyri tyhjentynyt puolella. Pientä protestointia?